Bánffy 35, előkészületek

Ez az eddigi leghosszabb túra, amire bejelentkeztem, utoljára 21 éves koromban mentem ekkorát, de akkor hátizsákkal. A Jókai közelített ehhez, de nem volt ilyen hosszú, és arra nem készültem elég jól.

Most igyekszem jobban készülni. Először is megnéztem az időjárást, és esni fog, úgyhogy a képen látható felszerelés mellett még lesz a kocsiban egy teljes öltözet száraz ruha is velem.

A képről hiányzik egy power-bank, ami elméletileg reggelig lesz.

A képen látható tárgyak:

  • terepfutó zsák
  • egy keményebb és egy puhább cipő
  • túrabot
  • fényvisszaverő esőkabát
  • rövid ujjú póló
  • hosszú ujjú póló
  • futónadrág
  • 2 flaska
  • deréköv a flaskának és a telefonnak
  • óra
  • összecsukható pohár
  • fájdalomcsillapító krém
  • 2 térdvédő
  • szárított gyümölcs
  • cukorka
  • energia-zselé és tabletta
  • hajpánt
  • napszemüveg
  • nedves törlőkendő
  • betét (mert az erdőben pisilni roppant kellemetlen azzal az inkontinenciával, ami nekem a sok szülés után van)
  • szemetes-zacskó
  • síp (ha megint jön a medve)
  • 30-es naptej
  • kompressziós zokni
  • szőlőcukor
  • fejlámpa
  • túlélőfólia (nincs a képen, de beteszem)
  • bőrkesztyű (ha megtalálom), mert utálom, ha izzad a kezem, és mert akárhogy kenem, mindig leég kesztyű nélkül

Aztán lássuk. Igyekeztem a lehető legkevesebb felszereléssel számolni, most nem akarok cipekedni. Lemérem előtte a zsákot, de remélem, hogy 2-3 kilónál nem lesz több, máskor 5-10 kiló körül szoktam vinni a hátamon.

Nem viszek bakancsot, és ez érdekes lesz, még nem volt ilyen. Mert ha lecserélem, nem fér be a zsákba. Remélem, a terep-futó cipőm jó lesz, és nem megy ki a bokám közben.



Leave a comment

About Me

Ez a blog egy belső utazás története. Nekem az írás olyan, mint a lélegzés, ekkor tudom azt a belső hangot használni, amit a valóságban szinte soha. Az írás segít életben maradni, embernek maradni, strukturálni a gondolataimat és érzéseimet, reflektálni önmagamra és a világra. Kéretik eképpen venni ezeket az írásokat. Nem akarok benne senkinek megmondani semmit, nem akarok benne tanítani, nincsen semmi célja az íráson kívül, nem akarom publikálni könyvben, vagy ilyenek.

Newsletter

Design a site like this with WordPress.com
Get started